torstai 19. heinäkuuta 2012

Ilosäärtä ja mitä näitä on

Mun asuntoni muuttui panoluolaksi heti, kun kutsuin sinne vieraita. Yleensä en vie sinne miehiä enkä juuri muitakaan, mut taannoin tein poikkeuksen. Vein sinne itseni ja random viiksen lisäksi serkkuni sekä frendini. Ne vittu pani keittiössä samaan aikaan, kun mä paneskelin viiksen (tai viiksikakkosen, kun tässäkin blogissa on jo esitelty yksi viiksi) kanssa mun huoneessa. Mun serkku ja frendi tarvi yöpaikkaa, ja se viiksikakkonen asui jossain helvetin kaukana, niin mulkunhimoissani sorruin tarjoamaan oman petini nusautuspuuhiin. Mulla ei oo mitään muistikuvaa, miten mä oon sen jäbän seuraan päätynyt, mut kuulemma ne pensselit oli saaneet mut villiksi. Taas sai mies pesää pelkillä pensseleillä. Aamulla se oli lähtenyt ja jättänyt pöydälle yhdet savut. Halvalla lähdin. Serkkuni on kuulemma "ihan ok pano". Liikaa informaatiota.

Hipsteriviiksistä ei oo mihinkään. Kuten ei hipstereistä oikein muutenkaan. Ne nyt on vähän sellasta jengiä, ettei mua kiinnosta edes haukkua niitä. Oon paneskellut toukokuun alusta heinäkuun puoliväliin (tai oikeastaan kesäkuun alusta, koska vähän vapun jälkeen mulla oli kuukauden kuiva kausi) kymmenen miehen kanssa. Kolmella niistä EI oo ollut viiksiä. Mitä härskimmät viikset sen parempi. Jos vittu jätkällä on naamassa kunnon kalapuikot, niin eihän se voi ottaa itteensä tai muutakaan turhan vakavasti. Se taas on hyvä ennuste hyvälle panolle. Vittu seksi mitään vakavaa oo saatana.

Ilosaaressa ja festareilla muutenkin on hienoa se, ettei tarvitse hakea jännitystä ja nautintoa seksistä. Festareiden paras puoli on ehkä se, että voi tehdä melkein mitä vaan ilman, että joutuu putkaan. Tältä pohjalta lähdin vetämään Ilosaari-perjantaita. Tunnissa melkein pullollinen Ural Moccaa naamaan ja vittu keikalle. Keikat on hyvä hoitaa alta pois heti ensimmäisenä iltana. Kävin kuuntelemassa Viikatetta väkisin. Kolme biisiä. Siinä kans saatana turha bändi. Noin kello 23 mulla on mennyt muisti. Oletettavasti olen mennyt nukkumaan noin kello 7 aamulla. Siinä välissä olen ehtinyt ainakin panemaan 18-vuotiaan poikasen kanssa autossa, ja pari tuntia sen jälkeen hetkuttelin 20-vuotiaan punkkarijäbän kans sen levähtäneessä teltassa. Mä olen 27-vuotias. Mites noi puumahommat? Sieltä teltasta mä heräsin, pummin röökin ja vapisin omaan leiriini. Frendit ei oikein enää ostaneet ajatusta siitä, miten festareilla on siistiä ilman panohommiakin. Nukuin Palefacen keikalla ja olin kännissä seuraavat kaks vuorokautta putkeen. Yhtäkään bändiä en nähnyt (paitsi "näin" sen Palefacen), panin teinejä ja olin koko ajan kännissä. Parhaat festarit pitkään aikaan!

Ilosäärestä jatkoin tunnin yöunilla suoraan työreissulle erääseen itäiseen kaupunkiin. Paikallinen yöelämä yllätti runsaslukuisuudellaan. Ural Mocat taas naamaan ja vittu hotellin yökerhoon hankkimaan lisää kokemuksia, joita ei kuitenkaan myöhemmin muista. Yökerhossa oli kolme miestä, joiden kans olis voinut paneskella. Yks oli 18-vuotias, yks oli poikaystäväkamaa ja yks oli härö. Päädyin sen poikaystävämateriaalin kans pizzalle, jonne nää kaks muuta myös pamahti sattumalta. Ne kaikki kolme tietenkin tunsi toisensa. Poikaystävämateriaali vaihtui siinä kebabin imemisen lomassa häröön, jonka kämpille menin polttelemaan ja panemaan. Viiksetön, mut silti hyvä pano. Mulkun koko oli muy bien. Aamulla nukuin ohi sen hetken, kun olis pitänyt lähtee duuniin. Kyyti ja työfrendit lähti, mut mä jäin. Ennen kahtatoista säntäsin ylös ja suuntana oli hotelli, jossa mun kamat yhä oli. Sanoin panolle heit ja darrapaskan jälkeen lähdin tärisemään kohti ulko-ovea. Oven takana huuteli joku ämmä. Kävin herättämäs panon ja kerroin, että tuol vähän niinku huutelis joku mimmi, että uskaltaako täältä lähteä ulos. Se oli unohtanut, että sen ex-mimmi on tulos hakee just vittu sinä aamuna viimesiä kamojaan vittuun. No siinä sitten saatana samalla ovenavauksella ulos iloisten tervehdysten siivittämänä. En jäänyt esittelemään itseäni. Vittu se ämmä oli innoissan, kun oli kuulemma yli puol tuntia hakannut ovea ja huutanut. Että "mitä vittua te oikeen ootte tehneet, kun ette oo kuulleet". No niin. Mitäs siihen sitten sanomaan.

Sellasta. Kaunis tää Suomen kesä. Mulkut on näköjään ojossa tuolla maakunnissakin. Kahden miehen viikkotahti on mun mielestä hyvä. Ei pääse ruostumaan.

Doris

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti