maanantai 30. heinäkuuta 2012

Lomalla

"Lomaromanssi kuuluu lomaan" hokivat kaikki frendit ku olin aikeissa lahtea lomareissulle. Lomaromanssia ei oo ollut, mutta lomapano kylla.

Eras Argentainalainen joka on asunut 10v. Lontoossa, nimea en muista,

Kun aamulla herasin sen luota ainut ajatukseni oli, etta on pakko paasta taalta poia ennen kuin se heraa. Darrassa en ois jaksanu mitaan outoja hyvasteja. Kommin sangysta ja vedin vaatteet jalkaan, hiivin alakertaan ja ulko-ovelle, jossa huomasin, etta hitto, eihan ovesta paase ilman avainta! Meni takas ylakertaan darrapaskalle miettimaan elamaa. Avatessani vessan ovea kuulin ulko-oven pamahtavan kiinni. Menin katsomaan porraskaytavaan, mutta ketaan pelastavaa oven avaajaa ei nakynyt. Oli pakko menna takas jaban huoneeseen, mis se hymyili taysin hereilla sangyssa ja totes vaan, et se oli odottanut mun tulevan takas kun "onneksi" ei paase pois ilman avainta. "So nobody can leave without a proper goodbye". Sit se tuli saattamaan ulos ja kertoi viela miten paasen metroon.

Mut joo, mulla on ollut tapana alkaa seurustella (vahingossa) panojen kaa ja ihastua niihin. Se mielessa oli ihan hauska kokemus haluta vaan pikaisesti pakoon, vaikka seksi oli hyvaa.

Mulla on ollut 10(!) semi-poikaystavaa, joista muutama ihan serious poikaystava. Pisin sinkkukauteni on kestanyt 9 kk, silloin kun olin eronnut kihlatustani jonka kaa seurustelin reilut nelja vuotta.

Olen paattanyt pysya sinkkuna nyt vahintaan vuoden, on mennyt reilu 3 kk vikasta final closuresta, joten on viela 9 kk jaljella. Senkin takia mun on hyva oppia vaan panemaan randomisti, koska eihan sita voi pidemman paalle ilmankaan olla.

Carita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti